תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
תקלות במכשיר דור שלישי
09/07/2006 10:31 3212 
אי קבלת חשבונית<
03/07/2006 19:27 3213 
יחס גרוע של שרות הלקוחות+"טעויות חוזרות ונשנות בחשבונית התשלום
03/07/2006 13:09 3214 
רמאות. ועבודה .בעניים
01/07/2006 16:28 3215 
פרסום מטעה
26/06/2006 19:06 3216 
מרמה והתחמקות מאחריות על מכשירי אורנג' לא תקינים
23/06/2006 19:26 3217 
בעיות עם מכשיר lg דור שלישי ורמאות על שידרוג מכשיר
21/06/2006 20:45 3218 
מעילה באמון, וגבייה שלא כחוק של כספים מחשבוניtomer
21/06/2006 16:33 3219 
הטעיה בקבלת קו חדש
21/06/2006 15:26 3220 
אין קליטה
20/06/2006 15:45 3221 
לקוחה חדשה הנושאת בחיובים שגויים
18/06/2006 22:21 3222 
חיוב כספי בהוראת קבע בכרטיס האשראי לפלאפון 054-4664289 שלא פעיל זמן רב ביותר
18/06/2006 14:41 3223 
אין קליטה במכשירים
18/06/2006 08:11 3224 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 254 253 252 251 250 249  248  247 246 245 244 243 242 241 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3407) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1887) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה