תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
ניוד קו
09/12/2011 15:17 560 
אוסף תלונת
07/12/2011 21:59 561 
אי עמידה בהסכם <
07/12/2011 16:30 562 
פגיעה חמורה בעסק ע"י איבוד מכשיר סלולרי עם 200 לקוחות ללא יכולת שיחזורd
04/12/2011 15:56 563 
הטעייה של לקוח לצורך רכישת מכשיר אייפון
04/12/2011 14:20 564 
אי הגעת טכנאי
04/12/2011 10:59 565 
התכחשות למובטח
03/12/2011 20:25 566 
גניבה וחוסר אימון בין החברה ללקוח
02/12/2011 22:52 567 
שינוי חוזה ללא ידיעת הלקוח
02/12/2011 19:48 568 
מבטיחים ולא מקיימים 7 פעמים
01/12/2011 21:21 569 
חיובים בגין שירותי מידע SHAMIR
01/12/2011 18:21 570 
עושקים אותי בחשבונית
01/12/2011 09:15 571 
תקלות בשירות שגרמו לעוגמת נפש ונזק כספי
01/12/2011 00:30 572 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ <<  44  43 42 41 40 39 38 37 36 35 34 33 32 31 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה