תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
לקוח מסכן
17/01/2012 21:29 495 
נישלחו 2 טלפונים חדשים לתיקון וחברת אורנ"ג גרסה אותם
16/01/2012 17:18 496 
שירות מבזה ללקוח
16/01/2012 15:30 497 
ניתקו אותי מבלי לאשר זאת
15/01/2012 10:28 498 
ניתקתי סים גלישה של לפטופ לפני נסיעה לחו"ל וחייבו אותי ב 6000 אלף ש"ח
12/01/2012 22:52 499 
הטעיה מכוונת בשדרוג מכשיר וכיום אני הלקוח צריך לשלם עבורו !
12/01/2012 15:18 500 
דמי הקמת מעבר בין תוכניות
11/01/2012 09:10 501 
מתן הבטחה ללא כיסוי
10/01/2012 13:23 502 
עיכוב כסף שמוסכם שיוחזר אלי
10/01/2012 12:47 503 
שירות גרוע!!!
09/01/2012 18:57 504 
המשך חיוב לאחר בקשה לניתוק כרטיס סים שאבד.
08/01/2012 22:46 505 
אי החזרת כסף ללקוח
06/01/2012 18:55 506 
תשלום מוגזם
05/01/2012 22:52 507 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 44 43 42 41 40  39  38 37 36 35 34 33 32 31 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה